لبخند

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    قاصدک
    ازاین که به این وبلاگ سر زدید متشکرم لحظات خوشی را برای شما ارزو مندم از نظرات خود مارا بهرمند سازید

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:
     

    بازدید امروز : 44
    بازدید دیروز : 19
    بازدید هفته : 84
    بازدید ماه : 84
    بازدید کل : 101102
    تعداد مطالب : 61
    تعداد نظرات : 30
    تعداد آنلاین : 1

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

نظرسنجي

    نظر شما درباره وبلاگ

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 61
    کل نظرات کل نظرات : 30
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 44
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 19
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 2
    آي پي امروز آي پي امروز : 15
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 6
    بازدید هفته بازدید هفته : 84
    بازدید ماه بازدید ماه : 84
    بازدید سال بازدید سال : 868
    بازدید کلی بازدید کلی : 101102

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.221.129.19
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاضصدک و آدرس yahagh.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    اسحاق براتي - احسن خيلي خوبه - 1392/6/9
    اسحاق براتي - جالب بود - 1392/6/9/yaha
    اسحاق براتي - عالي - 1392/6/9/yaha
    اسحاق براتي - سلام كل وبلاگ شما واقعا خيلي خوب است متشكر - 1392/6/9
    فرشته - بی نهایت از اطلاعات مفیدتان تشکر میکنم. برایتان سلامت و موفقیت آرزو دارم. - 1392/4/19/yaha
    hani - سلام عزیزم...وبلاگ قشنگی داری...اگه مایل ب تبادل لینک هستی خبرم کن....بوووووس - 1392/3/30
    وبلاگ تخصصی شطرنج - سيلام عسيسم .
    خوفي ؟؟
    وبت خيلي خيلي خيلي نايسه
    خيلي لايک داره
    منم يه وب دارم در ضمينه ي شطرنج .
    مطمئن باش اگه بياي تو وبم ازش سير نميشي
    بيا و نظرتو بگو . اما اول چن تا مطلب رو بخون و بعد نظر بده . نميخام الکي بگي عاليه !!!!!!!
    راستي اگه با لينک دائم موافقي منو با اسم وبلاگ تخصصی شطرنج لينک کن و بعدش بيا و بگو با چه اسمي لينکت کنم .
    - 1391/6/24
    nafas - سلام دوست عزیز خسته نباشین
    وبتون عالیه موفق باشین
    خوشحال میشم به منم یه سری بزنی
    در ضمن اگه با تبادل لینک موافق باشین
    خبرم کنید
    باییییییییییییییییی - 1391/6/24
    fatemeh - مرسی که به وبم سر زدی
    دوباره بیا خوشحال میشم
    راستی لینکت کردم اگه دوست داشتی منم لینک کن - 1391/6/8
    fatemeh - جالب بودپاسخ:از توجه شما سپاس گزارم - 1391/5/18

لبخند

 



تاریخ ارسال پست: سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت: 22:44
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
عشق یعنی چشمه ای از جنس نور
نور یعنی یک سلام از راه دور . . .

 
من دست دلم به هوای تو زند / جان در تن من نفس برای تو زند
دشمن چه کند که مهربان باشد دوست / حاسد چه کند چو با وفا باشد یار  . . .

اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را / به تو هرگز نمیدادم اس ام اس های عالی را !

اگه من دستاتو کم تمنا کردم / در عوض از عکست تو را خواهش کردم
اگه من چشامو از تو میدزدیدم / توی قلبم عشقو به تو میبخشیدم . . .

مارا که به جز توبه شکستن هنری نیست
با زاهد بی مایه شکستن ثمری نیست . . .
 

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو
نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو . . ..

مینویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی غمگین و تاریک و سیاه
مینویسم خاطرات از روی درد / تا بدانی دوریت با من چه کرد . . .

دریا  چه دل پاک و نجیبی دارد / چندیست که حالات عجیبی دارد
این موج که سر به سخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم
بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم . . .


ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم / که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .

هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش ، تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به یادت باشم . . .

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند
تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی . . .

من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی . . .

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد ،
دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد . . .

بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم
پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم !

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد
احساس نمودم که دلم در خطر افتاد
تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت
زیبایی گل های بهار از نظر افتاد ...
 

عشق تو همچون افق بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم ارزوست . . .

نترسم که با دیگری خو کنی ، تو با من چه کردی که با او کنی ؟


به خاموشی ما منگر که ما خود معدن رازیم.. فلک بشکست بال ما وگرنه اهل پروازیم
در جهان هرگز مشو مدیون احساس کسی. تا نباشد در جهان عمرت گروگان کسی.
نمیدانم چه باید کرد با این قلب آشفته. به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم…
میخوام که عاشقت بشم، گل شقایقت بشم دلم واست تنگ شده، گفتم مزاحمت بشم…
ای که با یاد تو در آتش شب میسوزم. یاد من کن که به یادت همه شب میسوزم…
در مرام ما هرگز نیست ترک دوست ، چون که با او عهد بستیم جان ما همراه اوست .
کاش معشوقه ز عاشق طلب جان می کرد
تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی .
خواهم که ببوسمت ای نوشخند صبح ، خواهم که بنوشمت ای چشمه ی شراب ، بیمار خنده های تو ام بیشتر بخند ، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب .

ساز گلهای دلم آهنگ توست = حس نکردی یک نفر دلتنگ توست ؟
توی قلبم نوشتم ورود ممنوع !
حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع

 
يه پشه به نامزدش ميگه اگه قسمت بشه ماه عسل ميريم دستشوي هاي حرم امام
نام فرستنده : جاويد (جوک بی هوا!!!)

 
فرزند هنر باش نه فرزند پدر که فرزند هنر زنده کند نام پدر
کاش بودي تا دلم تنها نبود تا اسيرغصه فردا نبود کاش بودي تا فقط باور کني بي تو هرگز زندگي زيبا نبود


ديرگاهيست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام
دگر آئينه ز من با خبر است / که اسير شب يلدا شده ام
من که بي تاب شقايق بودم / همدم سردي يخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنيد / تا نبينم که چه تنها شده ام . . .


زندگي پرتو عصر است که در بزم وجود ، به نسيم مژه بر هم زدني خاموش است . . .


بمون بگو چکار کنم ، دنيا پر از درد و غمه / تموم زندگيم توئي ، تو هم که اخمات تو همه !


همه دنبالت ميگردن ، فکر ميکنن گم شدي ، بگم تو قلب مني خيالشون راحت بشه !؟


چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند ، تماشاي تو زيباست اگر بگذارند
به من عاشق مسکين به حقارت منگر ، دل ما وسعت درياست اگر بگذارند . . .


فرياد من از داغ توست ، اينگونه خاموشم نکن ،
حالا که يادت ميکنم ، ديگر فراموشم نکن . . .



در سراي گل فروشان گرچه گل بسيار است ، چون تو گل پيدا نمودن مشکل و دشوار است



هيچ کس تنهائيم را حس نکرد ، برکه طوفانيم را حس نکرد ،
او که سامان غزل هايم از اوست ، بي سر و سامانيم را حس نکرد . . .


اي اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بيمار من ، اي غم ، تو هم لذت ببر از اين همه آزار من



عشق يک واژه زلال است ، تو بايد باشي ، قلب من زير سوال است ، تو بايد باشي
فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت ، زندگي بي تو محال است ، تو بايد باشي . . .


از فراق تو مرا هر نفسي صد آه است ، از تو غافل تيستم اي دوست خدا آگاه است . . .



گوهر دل را نزن بر سنگ هر ناقابلي ، صبر کن پيدا شود گوهر شانس قابلي .



ترس پسرها از ازدواج دل بستن به يه دختر نيست دل بريدن از بقييه دخترهاست!!!!
فرستنده: سعيده (قرار بود عشقولانه باشه!)

ایرانیان


هميشه يکي هست که درد دلت رو بهش بگي اما واي از اون روزيکه همون يکي درد دلت بشه!


باز آمدنم به خدمتت دير نشد / انديشه مکن دلم ز تو سير نشد


يک موي تو را به عالمي نفروشم / تو جان مني، کسي ز جان سير نشد...



من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم


عطش حسرت ديدار تو را پايان نيست / اشتياقي است که هر لحظه و هر ساعت دارم



مي نالم از جدائي، اي نازنين کجائي / سوزم ز هجرت اي بهترين کجائي



درياچه دل پاک و نجيبي دارد / بنگر که چه حالت غريبي دارد
آن موج که سر به صخره ها مي کوبد / با من چه شباهت عجيبي دارد...

در عجبم از مردمي که خود زير شلاق ظلم و ستم زندگي مي کنند، و بر حسيني مي گريند که آزادانه زيست.
(دکتر علي شريعتي)


وقتی دیروز و امروز برخورد کنند، فردا می میرد...
بي تاب و دل براي ديدار تو تنگ است ... تقصير دلم چيست، مرام تو قشنگ است
 
راز دلتو به چشمام نگو، با اشکاش رسوات مي کنه.
 
مشترک عزيز اعتبار دوستي شما رو به اتمام است براي شارز مجدد لطفا يک بووووس بفرستيد!
***همراه اول و آخر***

شمع مي سوزد و پروانه به دورش هر شب ... من كه مي سوزم و پروانه ندارم چه كنم؟
 
یکی تصادف می کنه، می میره...
یکی پیر می شه، می میره...
یکی بیمار می شه، می میره...
بالاخره هر کسی به جوری می میره...
اما من برات همه جوره می میرم.
کی برات می میره؟
هیچ کس
کی دیوونته؟
هیچ کس
کی عاشق چشماته؟
هیچ کس
می دونی من کیم؟
هیچ کس

می دونی فرق تو با پنالتی چیه؟ پنالتی 50درصد گله، ولی تو صددرصد گلی!

ورژن1: امروز قلبم درد گرفته بود. فکر کنم یه کمی تپل شدی و جات تنگ شده.
ورژن2: تازگی ها چقدر چاق شدی! می دونی از کجا فهمیدم؟ چون هر روز جای بیشتری تو قلم باز می کنی.
مي دوني دليل خسوف و كسوف چيه؟ خورشيد و ماه واسه ديدنت دعوا مي كنند!

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند،
قاب عکس توست اما شیشه عمر من است!
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند،
تار موی توست اما ریشه عمر من است.

دلت شاد و لبت خندان بماند
برايت عمرجاويدان بماند
خدارا ميدهم سوگند برعشق
هرآن خواهي برايت آن بماند
بپايت ثروتي افزون بريزد
که چشم دشمنت حيران بماند
تنت سالم سرايت سبز باشد
برايت زندگي آسان بماند


نبودي بي توپنهان گريه كردم ...توراديدم وخندان گريه كردم...براي اينكه اشكهايم رانبيني ... نشستم زيرباران گريه كردم...

عشق را رنگ آبي زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردي را سياه، دروغ را سفيد، ولي نمي دانم چرا به تو كه مي رسم نمي دانم مهرباني چه رنگي است!


آسمان با وسعتش تقديم تو، رقص ماهي هاي دريا مال تو، هرچه دارم از تو دارم، مهربان زندگيم امروز و فردا مال تو

روزگارم گله مندي شده است
من بگريم تو بخندي شده است
از دلم ياد نكردي شايد
عشق هم سهميه بندي شده است

از با تو بودن برايم عادتي ساختي
که هرگز بي تو بودن را باور نميکنم.
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت
عمر بي حاصل ما اين همه افسانه نداشت

نگاهي آشنا بر ياس كردم
تورا در برگي از گل احساس كردم
خلاصه دركلاس نازچشمات
دو واحد عاشقي رو پاس كردم .

هروقت تونستى برفو سیاه کنى، پرکلاغو سفید کنى، آتیشو بوس کنى، زیرآب یه نفس عمیق بکشى...
اون موقع منم می تونم فراموشت کنم
ببخشید می خواستم قربونتون برم، از کدوم طرف باید برم؟

شگفت است که همیشه "سلام" آغازه دیدار است ولی در نماز پایان! شاید بدان معناست که پایان نماز، آغاز دیدار است! زندگیت لبریز از "سلام" .

اشعار عاشقانه:
شمع سوزان توام، اينگونه خاموشم نکن
از کنارت مي روم، اما فراموشم نکن

بايد خريدارم شوي، تا من خريدارت شوم
بايد گرفتارم شوي، تا من گرفتارت شوم
من نيستم چون ديگران، بازيچه بازيگران
اول بدام آرم ترا، آنگه گرفتارت شوم

دلم را آهني کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم تو اي ظالم دلي آهن ربا داري

چشم چشم دو ابرو / نگاه من به هرسو
پس چرانيستي پيشم؟ / نگاه خيس تو کو؟
گوش گوش دو تا گوش / دو دست باز، يه آغوش
بيا بگير قلبمو / يادم تو را فراموش!
چوب چوب يه گردن / جايي نري تو بي من
دق مي کنم مي ميرم / اگه دور بشي از من
دست دست دو تا پا / ياد تو مونده اينجا
يادت مياد که گفتي / بي تونمي رم هيچ جا؟
من من يه عاشق / همون مجنون سابق

دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را مي خواهم و اينها بهانه ست


به چشمانت عادت کرده بودم / با دستانت رفاقت کرده بودم
نمى آيى توامشب کاش ديشب / دل سيرى نگاهت کرده بودم


کاش بودي تا دلم تنها نبود / تا اسير غصه ي فردا نبود
کاش بودي تا فقط باور کني / بي تو هرگز زندگي زيبا نبود 


تو اي زيباترين شعر رهايي ، تو اي گلبرگ سرخ آشنايي ، ميان كوچه هاي قلب تارم ، به دنبال تو مي گردم كجايي ؟!!!

ما كه همسايه ي اشكيم ولي با دل تنگ . گر لبي خنده زند ياد شما مي افتيم

اي واي نكنه عاشقي هامون دروغكي باشه
من دوست ندارم بوسه هامون يواشكي باشه

از پاسخ من معلمان آشفتند
از حنجره شان هر چه در آمد گفتند
اما به خدا هنوز هم معتقدم
از جاذبه ي تو سيب ها مي افتند

تو اي زيباترين شعر خدايي ، تو اي گلبرگ سرخ آشنايي ، ميان كوچه هاي قلب تارم ،‌به دنبال تو مي گردم كجايي ؟!!

"زندگي" پژمردن يک برگ نيست
بوسه اي در کوچه هاي مرگ نيست
"زندگي" يعني ترحم داشتن
با شقايق ها تفاهم داشتن...


زنده را تا زنده است، بايد به فريادش رسيد
ورنه بر سنگ مزارش، آب پاشيدن چه سود؟


در اين سراي بي کسي، کسي به در نمي زند
به دشت پر ملال ما، پرنده پر نمي زند...
درياي شورانگيز چشمانت چه زيباست
آنجا که بايد دل به دريا زد، همين جاست...
از برگ گل نازکتري، از هر چه گويم بهتري
خوبان فراوان ديده ام، اما تو چيز ديگري...

سحر از زمزمه عشق تو بيدار شدم
تو چه بودي که به عشق تو گرفتار شدم؟

جز توکل بر خدا، سرمايه اي در کار نيست
هر که را باشد توکل، کار او دشوار نيست...

در باغ دلم گرده عشق مي ريزي...
سرسبزترين گياه اين جاليزي
از ساقه به آسمان خواهم رفت
اي دوست تو لوبياي سحرآميزي!
 
الهي شمع بشي، پروانه شم دورت بگردم، بعدش فوتت کنم خاموش بشي، هرهر بخندم.
 
در ره منزل ليلي چه خطرهاست شرط اول قدم آنست که مجنون باشي.
زندگی دریای پر تلاطمی است که قطب نمای آن محبت است.
 
فرياد من از داغ توست
بيهوده خاموشم مکن
حالا که يادت ميکنم
ديگر فراموشم مکن
همرنگ دريا کن مرا
يکبار معنا کن مرا 
 
ماه من پرده از آن چهره ي زيبا بر دار،‌ تا فلك لاف نيايد كه چه ماهي دارد...
 
خوشت بياد ،‌خوشت نياد
اشك غم از چشات بياد ، اون سر دنيا كه بري
اين دل من باهات مياد...
 
در اين دنيا كه نامردان عصا از كور مي دزدند...
من از خوش باوري آنجا محبت جستجو كردم . . .

اگه یه روزی فرشته ها بخوان تو رو زودتر ببرن
بهشون میگم که از قدیم ؛
ماهی رو با تنگش می برن!


آدما بازي رو دوست دارن ، اين دست توئه كه انتخاب كني اسباب بازيشون باشي يا هم بازيشون.
 
احساس سوختن به تماشا نمیشودآتش بگیر تا بدانی چه می کشم.
 
باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد
عکس تو خنده به لب داشت ولی،
اشک چشم مرا جاری کرد

تقديم به آنكه دارمش دوست
تقديم به آنكه قلبم از اوست
اگر مهتاب از تن بركند پوست
جدا هرگز نگردد يادم از دوست


من اينجا بس دلم تنگ است
و هر سازي كه مي بينم بد آهنگ است
بيا ره توشه برداريم
قدم در راه بي برگشت بگذاريم
ببينيم آسمان هر جا همين رنگ است؟؟
 
صداقت يعني از مرز افق ها
به قصد ديدن رويت گذشتن
ميان كوچه هاي سبز احساس
به دنبال قدم هاي تو گشتن
نجابت يعني از باغ نگاهت
به رسم عاطفه يك پونه چيدن
ميان سايه روشن هاي احساس
تو را از پشت يك آئينه ديدن
 

خدايا شاهد تنهايي ام باش
بين غم ها تنها ناجي ام باش
پر پرواز من ديريست بسته
تو بگشا و در آزادي ام باش
اسير موج هاي تند خشمم
تو آرام دل دريايي ام باش
دل خسته خريداري ندارد
تو خواهان صفاي ذاتي ام باش
در اين آشفته بازار محبت
تو تنها شاهد ارزاني هم باش

آسمان رنگ خدا گشت بيا پر بزنيم
باغ خورشيد پراز چلچله ها گشت بيا سر بزنيم
فصل مهمان شدن پنجره ها يادت هست
پشت در جاي غريبيست بيا در بزنيم
يک نفر باز مرا در خود من مي خواند
پر پرواز نداريم که پرپر بزنيم
باز از مزرعه من بوي علف مي شنوم
جاي پروانه چه خاليست بيا پر بزنيم
 
زندگي را دوست دارم نه در قفس.
بوسه را دوست دارم نه در هوس.
تو را دوست دارم تا آخرين نفس !

:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: